Πολιτικη Επιστροφων

Τελευταία Ενημέρωση: ΙΟΥΛΙΟΣ 2020

Η ετερόρρυθμη εταιρεία με την επωνυμία «ΟΛΓΑ ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΛΥΔΑΚΗ Ε.Ε.» (εφεξής «Εταιρεία» ή «Εμείς» ή «Μας»), δραστηριοποιείται στον τομέα του ηλεκτρονικού εμπορίου μέσω του ιστότοπου ιδιοκτησίας της www.pricelesspharmacy.gr (εφεξής «Ιστότοπος» ή «Ηλεκτρονικό Κατάστημα»). Μέσω της πληρότητας των περιγραφών των οποίων αναρτά στο Ιστότοπο , σας δίνει την δυνατότητα να απολαμβάνετε το προνόμιο της άμεσης επαφής με τα προϊόντα που διαθέτει από την οθόνη του υπολογιστή σας γρήγορα και εύκολα.

Θέλοντας να αναδείξουμε τα οφέλη της χρήσης του διαδικτύου στις καθημερινές σας αγορές παραθέτουμε κατωτέρω τους όρους και προϋποθέσεις επιστροφής ελαττωματικών ή μη προϊόντων, σύμφωνα με τις διατάξεις τις ισχύουσας εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας.

1. Γενικές προϋποθέσεις επιστροφών / ακυρώσεων

Επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο στις εξής περιπτώσεις:

1. Κατόπιν επικοινωνίας μαζί μας εντός 14 ημερών από την παραλαβή του προϊόντος και της γνωστοποίησής του σε εμάς είτε στο τηλέφωνο +30 2810 282225, +30 2810 282223 ή στο +30 2810 282204, είτε στο e-mail: [email protected].

2. Το προϊόν θα πρέπει να συνοδεύεται από το πρωτότυπο παραστατικό πώλησης.

3. Όταν το προϊόν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση, δεν έχει ανοιχτεί η συσκευασία του και δεν έχει χρησιμοποιηθεί, με το σύνολο των εξαρτημάτων του, των εντύπων που το συνοδεύουν και της συσκευασίας του σε άριστη κατάσταση. Η επιστροφή του είδους γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον πρώτα ο αγοραστής έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η Εταιρεία για την αποστολή του είδους σε αυτόν και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του είδους. Στην αντίθετη περίπτωση, έχουμε το δικαίωμα να μην δεχτούμε την επιστροφή και το προϊόν θα επιστραφεί πίσω στον πελάτη-αποστολέα με χρέωση δική του.

ΠΡΟΣΟΧΗ: ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΕ ΑΝΟΙΓΜΕΝΕΣ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΕΣ ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΔΕΚΤΕΣ!

4. Σε περίπτωση υπαναχώρησης του αγοραστή για την αγορά του προϊόντος, θα πρέπει να το επιστρέψει εντός 14 ημερών από την παραλαβή του και τα έξοδα επιβαρύνουν τον ίδιο. Αν το προϊόν είναι σε άριστη κατάσταση και χωρίς ελαττώματα, τότε ο πελάτης/αποστολέας έχει δικαίωμα επιστροφής των χρημάτων που κατέβαλε για την αγορά του προϊόντος.

5. Αν το προϊόν παρουσιάσει ελάττωμα μέσα σε 14 ημέρες από την παραλαβή του, ο πελάτης θα πρέπει να μας το γνωστοποιήσει άμεσα και δικαιούται την επισκευή ή την αντικατάστασή του με άλλο ίδιο προϊόν ίσης αξίας ή σε περίπτωση μη διαθεσιμότητας με άλλο καινούργιο προϊόν αντίστοιχης ποιότητας και τιμής και όχι την επιστροφή χρημάτων. Σε αυτήν την περίπτωση η επιστροφή του προϊόντος θα γίνει με την μεταφορική που συνεργάζεται η Εταιρεία μας και ο πελάτης δεν χρεώνεται τα μεταφορικά, υπό τον όρο ότι η επιστροφή του προϊόντος θα γίνει εντός της ανωτέρω προθεσμίας των 14 ημερών από την παραλαβή του. Αν η επιστροφή γίνει εντός 15-30 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής, τότε τα έξοδα των μεταφορικών βαρύνουν τον πελάτη.

6. Αν το προϊόν έχει πωληθεί με κάποιο δώρο, τότε θα πρέπει να επιστραφεί μαζί με το δώρο.

2. Δικαίωμα υπαναχώρησης

Δικαιούστε να υπαναχωρήσετε από την παρούσα σύμβαση εντός 14 ημερολογιακών ημερών χωρίς να δώσετε οποιαδήποτε εξήγηση.

Η προθεσμία υπαναχώρησης λήγει 14 ημερολογιακές ημέρες από την επομένη της ημέρας που εσείς αποκτήσατε ή ένας τρίτος διάφορος του μεταφορέα και υποδειχθείς από εσάς απέκτησε τη φυσική κατοχή των αγαθών.

Προκειμένου να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης, οφείλετε να ενημερώσετε την Εταιρεία μας, που εδρεύει στο Ηράκλειο Κρήτης, επί της οδού ΙΔΗΣ αρ. 8-10, Τ.Κ.71202, (email: [email protected]) για την απόφασή σας να υπαναχωρήσετε από την παρούσα σύμβαση με μια ξεκάθαρη δήλωση (π.χ. επιστολή που θα σταλεί με ταχυδρομείο ή ηλεκτρονικό ταχυδρομείο). Μπορείτε εναλλακτικά να χρησιμοποιήσετε το υπόδειγμα (PDF) εντύπου υπαναχώρησης.

Το δικαίωμα υπαναχώρησης που προβλέπεται στα άρθρα 3ε έως 3ια Ν. 2251/1994 δεν ισχύει α) στην προμήθεια αγαθών τα οποία μπορούν να αλλοιωθούν ή λήγουν σύντομα. (Όλα τα προϊόντα βρεφικού γάλακτος δεν επιστρέφονται), β) στην προμήθεια σφραγισμένων αγαθών τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής, και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση, γ) στην προμήθεια αγαθών που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή ή σαφώς εξατομικευμένων και δ) στην προμήθεια αγαθών τα οποία, μετά την παράδοση, λόγω της φύσης τους, είναι αναπόσπαστα αναμεμειγμένα με άλλα στοιχεία.

Για να τηρήσετε την προθεσμία υπαναχώρησης, είναι αρκετό να στείλετε τη δήλωσή σας περί άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησής σας πριν λήξει η προθεσμία υπαναχώρησης. Τα προϊόντα που αγοράστηκαν πρέπει να επιστραφούν στην αρχική τους κατάσταση συνοδευόμενα από το σχετικό παραστατικό (απόδειξη – τιμολόγιο) πώλησης. Εφόσον η αγορά είχε γίνει με πιστωτική/χρεωστική κάρτα θα γίνεται ακύρωση συναλλαγής και αντίστοιχη ενημέρωση (πίστωση) του λογαριασμού του καταναλωτή, μέσα σε διάρκεια 14 ημερολογιακών ημερών.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Σε κάθε περίπτωση προτού προβείτε σε οποιαδήποτε ενέργεια επικοινωνήστε μαζί μας τηλεφωνικώς είτε στο τηλέφωνο +30 2810 282225, +30 2810 282223 ή στο +30 2810 282204, είτε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο [email protected] για να σας καθοδηγήσουμε σχετικά με τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσετε ανάλογα με το πρόβλημα που αντιμετωπίζετε.

3. Συνέπειες της υπαναχώρησης

Εάν υπαναχωρήσετε από την παρούσα σύμβαση, θα σας επιστρέψουμε όλα τα χρήματα που λάβαμε από εσάς, συμπεριλαμβανομένων των εξόδων παράδοσης (εξαιρουμένων των συμπληρωματικών εξόδων που οφείλονται στη δική σας επιλογή να χρησιμοποιηθεί τρόπος παράδοσης άλλος από τον φθηνότερο τυποποιημένο τρόπο παράδοσης που εμείς προσφέρουμε), χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που θα πληροφορηθούμε την απόφασή σας να υπαναχωρήσετε από την παρούσα σύμβαση. Θα εκτελέσουμε την ανωτέρω επιστροφή χρημάτων χρησιμοποιώντας το ίδιο μέσο πληρωμής που εσείς χρησιμοποιήσατε για την αρχική συναλλαγή, εκτός κι αν εσείς έχετε συμφωνήσει ρητώς για κάτι διαφορετικό· σε κάθε περίπτωση, δεν θα σας χρεωθούν έξοδα για τέτοια επιστροφή χρημάτων, παρά μόνο εφόσον εσείς προτείνετε διαφορετικό μέσο επιστροφής των χρημάτων σας (από αυτό που χρησιμοποιήσατε στην αρχική συναλλαγή) οπότε και θα επιβαρύνεστε με τυχόν έξοδα χρησιμοποίησης από το www.pricelesspharmacy.gr του διαφορετικού αυτού μέσου, τα οποία (έξοδα) θα αφαιρούνται από το προς επιστροφή ποσό. «Δικαιούμαστε να καθυστερήσουμε την επιστροφή χρημάτων μέχρις ότου λάβουμε πίσω τα αγαθά ή μέχρις ότου εσείς παράσχετε αποδείξεις ότι στείλατε πίσω τα αγαθά, όποιο από τα δύο συμβεί πρώτο.». Εσείς οφείλετε να στείλετε πίσω τα αγαθά ή να τα παραδώσετε σε εμάς, χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που μας δηλώσατε ότι υπαναχωρείτε από την παρούσα σύμβαση. Η προθεσμία θεωρείται ότι έχει τηρηθεί εάν στείλετε πίσω τα αγαθά πριν από τη λήξη της περιόδου των 14 ημερών. Εσείς θα επιβαρυνθείτε με την άμεση δαπάνη επιστροφής των αγαθών. Εσείς φέρετε ευθύνη μόνο για οποιαδήποτε μείωση της αξίας των αγαθών προκύψει από χειρισμό που δεν ήταν απαραίτητος για να προσδιορίσετε τη φύση, τα χαρακτηριστικά και τη λειτουργία των αγαθών (Ο χειρισμός και η εξέταση των προϊόντων θα πρέπει να γίνεται με τον τρόπο με τον οποίο θα σας επιτρεπόταν η διενέργεια αυτών σε κάποιο φυσικό κατάστημα).

Ειδικότερα για την επιστροφή των χρημάτων σας:

Ειδικά για τις περιπτώσεις της πληρωμής από εσάς με αντικαταβολή στην κατοικία σας, ή σε οποιαδήποτε περίπτωση δεν είναι δυνατή η επιστροφή χρημάτων με το μέσο που χρησιμοποιήσατε στην αρχική συναλλαγή, η επιστροφή των χρημάτων σας, σε περίπτωση υπαναχώρησης, θα γίνεται, κατόπιν συνεννόησης, με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό σας χωρίς δική σας επιβάρυνση.

4. Διαδικασία και τρόποι επιστροφής προϊόντων

Α. Στο φυσικό μας κατάστημα:

Μπορείτε να επισκεφθείτε το Φαρμακείο μας όπου το προσωπικό μας θα ελέγξει την κατάσταση του προϊόντος και θα σας εξυπηρετήσει. Αν επιθυμείτε να πραγματοποιήσετε αντικατάσταση του προϊόντος ή αλλαγή του προϊόντος με κάποιο άλλο, συστήνεται να επικοινωνήσετε προηγουμένως με το κατάστημα μας, ώστε να επιβεβαιώσετε την διαθεσιμότητα του νέου προϊόντος.

Β. Αποστολή προϊόντος:

Μπορείτε να μας αποστείλετε το προϊόν στην έδρα της Εταιρείας μας ακολουθώντας την εξής διαδικασία:

Αρχικά συσκευάζετε το προϊόντα στο κουτί στο οποίο παραλάβατε την παραγγελία σας. Μέσα στη συσκευασία τοποθετείτε συμπληρωμένο το έντυπο υπόδειγμα (PDF) υπαναχώρησης και τέλος αποστέλλετε το δέμα στην Εταιρεία μας με την ένδειξη «ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ».

Για επιστροφή προϊόντος λόγω υπαναχώρησης καλείτε τη συνεργαζόμενη εταιρεία από την οποία λάβατε την παραγγελία σας, ACS Courier στο τηλ. +30 2810 336300 ή ΕΛΤΑ Courier στο τηλ. +30 2810 310604 ή επιλέγετε οποιαδήποτε άλλη εταιρεία ταχυμεταφορών επιθυμείτε και μας στέλνετε το δέμα στην έδρα της Εταιρείας μας με χρέωση αποστολέα (Αποστολή Προς: ΟΛΓΑ ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΛΥΔΑΚΗ Ε.Ε., ΙΔΗΣ 8-10, ΗΡΑΚΛΕΙΟ, 71202, ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ).

ΠΡΟΣΟΧΗ: Σε περίπτωση αποστολής με ΕΛΤΑ Ελληνικών Ταχυδρομείων το δέμα δεν θα παραλαμβάνεται.

Εφόσον δεν τηρηθεί η νόμιμη ως άνω διαδικασία ή δεν πληρούνται οι νόμιμες προϋποθέσεις για να γίνει δεκτή η επιστροφή προϊόντος, τότε αυτό θα επιστρέφεται στον καταναλωτή, ο οποίος θα επιβαρύνεται με τα έξοδα συσκευασίας και αποστολής.

Σε περίπτωση επαναλαμβανόμενων επιστροφών από τον καταναλωτή, η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να αρνηθεί την αποδοχή επιστροφής προϊόντος, λόγω κατάχρησης του δικαιώματος υπαναχώρησης ή αντικατάστασης των προϊόντων μας, ακόμα κι αν πληρούνται οι ανωτέρω όροι και προϋποθέσεις (ΑΚ 281).

5. Διαδικασία και τρόπος ακύρωσης παραγγελίας

Εφόσον καταχωρίσετε την παραγγελία σας στο Ηλεκτρονικό Κατάστημα σε ώρες εκτός του ωραρίου λειτουργίας του φαρμακείου μας:

Δευτέρα

08:30-14:30 και 17:30-21:00

Τρίτη, Πέμπτη, Παρασκευή

08:30-14:00 και 17:30-21:00

Τετάρτη

08:30-14:00

Σάββατο

10:00-16:00

Είναι δυνατή η ακύρωσή της με:

α) Μεταγενέστερο της παραγγελίας αποστολή e-mail στο [email protected] εφόσον αυτό αποσταλεί και ληφθεί από την Εταιρεία αυθημερόν της ημέρας λήψης του e-mail παραγγελίας και

β) Με ενημέρωση της Εταιρείας στο τηλέφωνο +30 2810 282225, +30 2810 282223 ή στο +30 2810 282204 εφόσον τα προϊόντα ΔΕΝ έχουν παραδοθεί προς αποστολή.

Σε κάθε άλλη περίπτωση μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία τηλεφωνικά είτε στο τηλέφωνο +30 2810 282225, +30 2810 282223 ή στο +30 2810 282204, είτε με e-mail στο [email protected] ή επισκεπτόμενοι το κατάστημά μας, εφόσον τα προϊόντα ΔΕΝ έχουν παραδοθεί προς αποστολή. Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας, να γνωρίζετε τον αριθμό της παραγγελίας σας.

6. Τροποποίηση πολιτικής επιστροφών

Η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα μονομερούς τροποποίησης κατά την κρίση της Πολιτικής Επιστροφών που εφαρμόζει, χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση, αναρτώντας την επικαιροποιημένη Πολιτική Επιστροφών της στον Ιστότοπο. Για τον λόγο αυτό, συστήνεται η τακτική επίσκεψη και ανάγνωση αυτής για τυχόν αλλαγές και τροποποιήσεις.

7. Επικοινωνία

Για οποιαδήποτε διευκρίνηση σχετικά με την πολιτική επιστροφής προϊόντων και την άσκηση δικαιώματος υπαναχώρησης, επικοινωνήστε μαζί μας στα παρακάτω στοιχεία:

ΟΛΓΑ ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΛΥΔΑΚΗ Ε.Ε.
Ίδης 8-10,
Ηράκλειο Κρήτης, 71202
ΕΛΛΑΔΑ

Τηλέφωνο επικοινωνίας: +30 2810 282225

Email: [email protected]

ΣΥΝΤΑΞΗ – ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ

Νικόλαος Π. Αναστασόπουλος
Δικηγόρος
Πανεπιστημίου 56 | 106 78, Αθήνα | Ελλάδα
T: +30 210 38 43 857 | M: +30 69 8589 90 00
E: [email protected] | Web: www.alfalegal.gr

Απαγορεύεται η εν μέρει ή ολική αντιγραφή, αναπαραγωγή και εν γένει χρήση του παρόντος χωρίς την προηγούμενη έγγραφη άδεια του συντάκτη Δικηγόρου.